2008年10月10日 星期五

阿銀生日賀!!

今日早晨偶然看見某黑小翼賀銀桑生日文...
唉呀呀......早上我卻是買了甜滋滋的蘋果牛奶...

總之,銀桑生日...土方總該有點表示啊!(糟)

不過阿銀幾歲了?(舉手問某黑小翼)

4 則留言:

匿名 提到...

唔...不過我覺得蘋果牛奶比較酸耶...

如果你問本人話,阿銀會要你自己去查字典
如果你問作者話,空知會回答你20幾歲
如果你問黑翼話,我會說大多同人設定在...

等下,你以前好像也問我這題耶!?

牙~[Kiba] 提到...

因為我忘了嘛~~
要去帶著設定集面壁嗎?

匿名 提到...

咦?你買設定集啦?

最近一直沒時間去點老師,結果好感度降低...

再順便喊下"杉田生日快樂"~

牙~[Kiba] 提到...

我才沒買設定集!!
沒錢啦啦啦~~~